Internationalewebsite.nl

Adverteren in het buitenland

We hebben al vele organisaties geholpen om ervoor te zorgen dat hun online advertenties wél succesvol zijn. Er is veel kennis en kunde nodig een Ads campagne succesvol in te richten en te managen. Wij kunnen dat. Het gaat lekker met uw bedrijf en bent klaar om te groeien. Gezonde ambitie is kenmerkend voor elke goede ondernemer! En waarom niet meteen buiten de landsgrenzen heen? Maar hoe pak je dat aan?

Home . Adverteren Nederland

Internationaal adverteren via Google en Amazon

Hoe werkt adverteren in Google Ads?

Het belangrijk om te beseffen dat uw uw huidige Nederlandse strategie niet simpelweg kan kopiëren. De buitenlandse consument heeft zo zijn eigen specifieke kenmerken. Online adverteren in andere landen is een hele uitdaging, maar zeker de moeite waard! Een aangepaste campagne is de sleutel tot succes.
Om online te adverteren in andere landen moet u allereerst een studie maken van uw nieuwe doelgroep. Over het algemeen zijn buitenlandse kopers minder prijsgevoelig, en hechten ze meer belang aan de betrouwbaarheid en reputatie van een bedrijf. En men is over het algemeen minder direct, houden zich sterk aan overeengekomen afspraken en zijn erg loyaal, ook als klant naar bedrijven toe.
Verder is bijv. Duitsland natuurlijk ook een groot land, waarin binnen de regio’s ook nog eens culturele verschillen bestaan. De doelgroep en hun online gedrag goed bestuderen is dus noodzakelijk!

Hoe werkt adverteren in Google Ads?

Het belangrijk om te beseffen dat uw uw huidige Nederlandse strategie niet simpelweg kan kopiëren. De buitenlandse consument heeft zo zijn eigen specifieke kenmerken. Online adverteren in andere landen is een hele uitdaging, maar zeker de moeite waard! Een aangepaste campagne is de sleutel tot succes.
Om online te adverteren in andere landen moet u allereerst een studie maken van uw nieuwe doelgroep. Over het algemeen zijn buitenlandse kopers minder prijsgevoelig, en hechten ze meer belang aan de betrouwbaarheid en reputatie van een bedrijf. En men is over het algemeen minder direct, houden zich sterk aan overeengekomen afspraken en zijn erg loyaal, ook als klant naar bedrijven toe.
Verder is bijv. Duitsland natuurlijk ook een groot land, waarin binnen de regio’s ook nog eens culturele verschillen bestaan. De doelgroep en hun online gedrag goed bestuderen is dus noodzakelijk!